|
![]() |
|
|
27-6-2026
之前電視睇到土瓜灣有間銅器店頂咗手,今日行過牛棚附近,順路行去睇睇,店鋪外有幾個客人尋緊寶。
店主 Wilson 兩年前搬到附近,因而認識了上手老闆陳伯。佢本來只是個熱愛銅器的熟客,直到有一天,91 歲的陳伯說想退休,問佢有沒有興趣接手,佢毫不猶豫立刻答應。 因為銅會氧化,慢慢會變黑色或者褐色, Wilson 好鍾意將銅器翻新,見到每一件銅器變返金光閃閃,Wilson 就會好開心。 大家如果行開土瓜灣,都不妨去睇下。希望呢間店之後,可以繼續發光發亮。 最后一間銅器舖 馬頭角鹿鳴街橫舖
|
|
Copyright © Build-U-Biz Limited 專業買賣有限公司 版權所有,不得轉載 |
Copyright © Build-U-Biz Limited 專業買賣有限公司 版權所有,不得轉載 |